Aerobic

Wywodzi się z greckiego słowa „aer” – powietrze, tlen. Aerobic – to system ćwiczeń fizycznych pozwalający dostarczyć organizmowi dużą ilość tlenu. A także sposób dbałości o zdrowie, wszechstronny i harmonijny rozwój naszej sylwetki i osobowości, to podniesienie poziomu sprawności fizycznej. Ogólnie wszyscy kojarzą go sobie z odmianą aerobic-dance czyli gimnastyki czy też tańca przy muzyce uzupełnionego o elementy joggingu. Tymczasem aerobic to cały system treningu sprawnościowo – zdrowotnego opartego na intensywnej wymianie tlenowej. Opracował go dla dla potrzeb amerykańskich kosmonautów dr Kenneth Cooper a spopularyzowała Jane Fonda.
Aerobic ma na celu zapewnić ci sprawność fizyczną, a traktowany jako pewien styl życia zapewnia:

  • radość i odprężenie w każdej życiowej sytuacji
  • szybką regenerację sił po wysiłkach i chorobach
  • ogólną kondycję i wiarę w siebie
  • przygotowanie do osiągnięcia wyników w wybranej dyscyplinie
  • ogólną wydolność w pracy zawodowej
  • przezwyciężenie stresów i życiowych niepowodzeń

Proponujemy następujące zajęcia:

PIŁKI – są to zajęcia zwiększające świadomość własnego ciała, a w szczególności poczucie równowagi. Balansowanie na piłce nie tylko odpręża ale także wzmacnia nasze ciało, pobudza do pracy wszystkie partie mięśniowe oraz kształtuje sylwetkę.

PILATES – jest to jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Ukierunkowana jest ona na poprawę naszego samopoczucia, równowagi, wyszczuplenie sylwetki oraz zwiększenie świadomości naszego ciała. Zajęcia prowadzone przy wolnej muzyce, która pozwala nam na odprężenie i w głęboką relaksację.

TBC – ćwiczenia wzmacniające prowadzone przy szybkiej muzyce ukierunkowane
na wzmacnianie, ujędrnianie i rzeźbienie sylwetki.

DANCE – forma zajęć łącząca w sobie elementy zaczerpnięte z aerobiku i różnych stylów tańca.Dance pomaga poprawić pamięć, koordynację ruchową, kondycję oraz wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.

Sprawdź, kiedy możesz  trenować  Aerobic w naszym grafiku.